martes, 20 de mayo de 2008

2008-05-19

Gaur eguna ailegatu da, aurkezpenen eguna da!!! nire iritziz lana oso polita geratu da, etxean behin eta berriro ikusi dut power point-a eta nire ustez,oso polita, dibertigarria eta erablitzeko erraz geratu da.
Klasean ailegatzerakoan, taldekide batzuk falta ziren autobuseko grebak zirela eta. Orduan minutu batzuk itxaron ditugu guztiok ailegatzeko.
Aurkezterako orduan, hiru talde izan dira, gu azkenak izan gara. Aurkezoenean ez dugu taldekide guztiok hitz egin, lehenengo momentuan beste era batean pentsatuta geneukan aurkezpena egitea, taldekide guztiak hitz egitea gure idea zen helburu, eduki, jarduerak guztiak azaltzen, baina beste aurkezpen motzak ikusita, gure idea aldatu genuen, eta sei taldekidetik bakarrik bi hitz egin zuten , sarrera bat emanez eta pixka bat power point-a azaltzen
Konklusioz esanda, aipatu behar dut, egindako lana handia izan dela, orduak eman ditugula lana prestatzen eta pentsatzen, baina nire ustez emandako denbora merezi du, lan polit eta interesgarri bat geratu delako, eta gure etorkizunerako oso baliogarria eta praktika handikoa, urte gutxi barru, horrelakoak prestatuko izan behar ditugula!

No hay comentarios: